Алматы қаласы Білім басқармасының
«№93 бөбекжай-балабақша»
коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорыны
Қабылдау бөлімі:
(8727) 279-75-94
Телефон/факс:
(8727) 393-30-15
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » ҰАОҚ "Шығармашылық"ббс "Қарындаштар еліне саяхат"ересек "Маржан"тобы тәрбиеші Жайлаубаева А.К.
04
февраль
2021

ҰАОҚ "Шығармашылық"ббс "Қарындаштар еліне саяхат"ересек "Маржан"тобы тәрбиеші Жайлаубаева А.К.

Мақсаты: Балалардың ой – қиялын, шығармашылық белсенділігін, эстетикалық талғамын арттыру. Ұлттық киімдер, зергерлік заттар, ұлттық тұрмыстық заттар жайында түсінік беру. Ою-өрнек элементтерімен таныстыру. Ойындар арқылы сурет салуға деген қызығушылықтарын дамыту. 
Керекті құралдар: Қазақтың ұлттық киімдер үлгісі, ою-өрнектер элементі, қарындаштар, бояу,дайын үлгі балапан т.б.
Кейіпкерлер: Айдай сұлу Айсұлу-Оспан А, Желаяқ-ТөлегенӘ, Таусоғар-Оразбай А, Күн астындағы Күнекей қыз-Ғазиза. 
Сөздік жұмыс: қарындаш-карандаш.бояу-краска,балапан-цыпленок.
Шаттық шеңбері: Біз балдырған баламыз, 
Досты көп табамыз.
Қашан да, қайда да
Біз сенімді боламыз! 
Достар бірге жүреміз, 
Бірге ойнаймыз, күлеміз.
Бірге сурет саламыз,
Міне, біздер қандаймыз.
– Балалар, біз бүгін қарындаштар еліне саяхатқа барамыз, онда бізді әр түрлі қызықтар күтіп тұр. Жолымызда біз ертегі кейіпкерлерін кездестіреміз. Олардың бізге беретін тапсырмалары болуы мүмкін. 
 – Сапарға шыққыларың келе ме? – Ия. 
– Жан-жағымызға қарайық. (киіз үй макеті көрінеді)
– Балалар, киіз үй көрініп тұр, айналасы сазбалшық екен. 
– Балалар сазбен айналып келіп, үйдің алдына тоқтайды. Есікті қағады. (ішінен Айсұлу шығады) 
Айсұлу: – Сәлеметсіздер ме, балалар! Сендер кімсіңдер? 
– Біз «Маржан» тобының балаларымыз. Сен кімсің?
Айсұлу: – Менің атым Айсұлу. Мені қарандаштар еліне шақырып еді. 
Балалар: – Бізде сол жаққа бара жатырмыз. 
Айсұлу: – Менің асыл заттарым жоқ. Енді не істейміз?  
Тәрбиеші: – Балалар, қараңдаршы мында: «Зергерлік шеберхана» және «Тоқыма-тігін шеберханасы» тұр екен.
 Қане, екіге бөлініп отырып, түрлі заттар жасайық, 
а) Зергерлік шеберханадағы балалар білезік жасайды.
ә) Тоқыма-тігін шеберханадағы балалар қағаздан алаша жасайды. 
Мақал-мәтелдер: 
  1. Өнерлі өрге жүзеді.
  2. Өнерді үйрен де жирен. 
  3. Өнерлі бала сүйкімді. 
  4. Өнер бұлақ, білім шырақ. 
– Желаяқ жүгіріп өтеді.
– Бұл кім екен? Тоқтатып сұрайық. (тоқтатып сұрайды)
Тәрбиеші: – Қайда бара жатырсың?
Желаяқ: – Мен Желаяқпын. «Қарындаштар еліне» бара жатырмын. Түрлі қарындаштар алып бара жатыр едім, жолда оны шашып алдым. Түсіне қарай жинауға көмектесіңдерші. 
Ойын: «Қарындаштарды жинаймыз»
Жолда Таусоғармен кездеседі. 
Таусоғар: – Балалар. Қайда бара жатырсыңдар?
Балалар: – «Қарындаштар еліне» бара жатырмыз. Сен ше?
Таусоғар: – Менде «Қарындаштар еліне» бара жатырмын. Менімен ойын ойнайсаңдар, мен сендерге жол көрсетемін. 
Ойын: «Сыңарын тап»
Шарты: Қолғаптардың түсіне, суретіне қарай, сыңарларын табады.
Саусақ ойыны: «Бесбармақ»
«Қарындаштар елінде» Күн астындағы Күнекей қыз отырады. Сәлемдеседі. 
Күнекей қыз: – Сәлем, достар! Мен сендерді күтіп отырмын. Менің атым Күнекей қыз. Мен сендерді шақыртқанмын.Мен сары түсті жақсы көремін.Мына балапандарды сары түске бояп беріңдерші (тапсырма  береді).
Тапсырма: «Балапанды боя»
Шарты: Дәстүрден тыс сурет салу арқылы,балапанды сары түске бояу.
Қорытынды: Оқу қызметін қорытындылау. 
«Біз не білдік?» – сұрақ-жауап:
1.-Біз қайда келдік?-Қарындаштар еліне
2.Жолда кімдерді кездестірдік?
3.Ертегі кейіпкерлерін атау.
4.Түстерді қайталау.




Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив