12
январь
2021
Сақтық шарасы: "Абайла көктайғақ"ортаңғы "Барыс тобы тәрбиеші Толендиева А.К.
Алматы қаласы
№93 бөбекжай балабақшасының тәрбиешісі
Толендиева А.К.
Білім беру саласы: «Денсаулық»
Бөлімі: «Сауықтыру-шынықтыру шарасы»
Тақырыбы: «Абайла көктайғақ»
Мақсаты: Балалардың қыс мезгіліндегі үйде, көшеде, табиғатта қауіпсіздік ережесін сақтай білу жөніндегі білімдерін бекіту.
Міндеті: Төтенше жағдай кезіндегі ережелерді сақтауға тәрбиелеу.
Көрнекті құрал жабдықтар: суреттер, қауіпсіздік таратпа қағаздар, қыс мезгілінің суреттері.
Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, түсіндірме жүргізу, көрсету, талдау.
Сөздік жұмыс: Көктайғақ, белгілер, құм, ереже.
Билингвальді компонент: Көктайғақ-гололед, құм-песок, белгі-знак, ереже-правило.
Кіріспе бөлімі: 1) шаттық шеңбері, 2) түсіндірме жүргізу, 3) ережені айтып беру, 4) жаттату.
Жұмбақ
Шанамен зырлап желегі,
Шаңғы, коньки тебетін.
Аққала жасап ойнайтын,
Қай мезгіл деп ойлайсың? (Қыс мезгілі)
Өлең:
Далада қар борайды,
Ақ мамыққа орайды.
Мұз болады, қатады
Жып-жылтыр болып жатады.
Жауды міне, қар аппақ,
Айналаның бәрі аппақ.
Жасырыпты жолдарды.
Тегістепті оларды.
Шарты: Көк тайғақ кезіндегі қауіпсіздік ережесі. Жолға құм себу. Өмір қауіпсіздік ережесін сақтау.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Көктайғақты, қыс мезгіліндегі төтенше жағдайды.
Игереді: Көктайғақтан сақтануды.
Меңгереді: Қауіпті жол белгілерін, қауіпсіздік ережесін.
Қ.О. «Аю апанында»
Шарты: Аюдың апаны және балалар үйі. Қыдырып жүрген балалардың біреуіне қуалап жеткен аю, апанына алып кетеді. 3-4 рет қайталанады. Т.б.
Қортындылау: Балалар, біз қандай ережені білдік?
Біз қауіпсіз болу үшін нені қолдандық?
Қандай белгілерді білдік?
Көктайғақ кезінде қалай жүру керек?
Бір-бірімізге қалай көмектесу керек? Балалардың жауабы.
№93 бөбекжай балабақшасының тәрбиешісі
Толендиева А.К.
Білім беру саласы: «Денсаулық»
Бөлімі: «Сауықтыру-шынықтыру шарасы»
Тақырыбы: «Абайла көктайғақ»
Мақсаты: Балалардың қыс мезгіліндегі үйде, көшеде, табиғатта қауіпсіздік ережесін сақтай білу жөніндегі білімдерін бекіту.
Міндеті: Төтенше жағдай кезіндегі ережелерді сақтауға тәрбиелеу.
Көрнекті құрал жабдықтар: суреттер, қауіпсіздік таратпа қағаздар, қыс мезгілінің суреттері.
Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, түсіндірме жүргізу, көрсету, талдау.
Сөздік жұмыс: Көктайғақ, белгілер, құм, ереже.
Билингвальді компонент: Көктайғақ-гололед, құм-песок, белгі-знак, ереже-правило.
Кіріспе бөлімі: 1) шаттық шеңбері, 2) түсіндірме жүргізу, 3) ережені айтып беру, 4) жаттату.
Жұмбақ
Шанамен зырлап желегі,
Шаңғы, коньки тебетін.
Аққала жасап ойнайтын,
Қай мезгіл деп ойлайсың? (Қыс мезгілі)
Өлең:
Далада қар борайды,
Ақ мамыққа орайды.
Мұз болады, қатады
Жып-жылтыр болып жатады.
Жауды міне, қар аппақ,
Айналаның бәрі аппақ.
Жасырыпты жолдарды.
Тегістепті оларды.
Шарты: Көк тайғақ кезіндегі қауіпсіздік ережесі. Жолға құм себу. Өмір қауіпсіздік ережесін сақтау.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Көктайғақты, қыс мезгіліндегі төтенше жағдайды.
Игереді: Көктайғақтан сақтануды.
Меңгереді: Қауіпті жол белгілерін, қауіпсіздік ережесін.
Қ.О. «Аю апанында»
Шарты: Аюдың апаны және балалар үйі. Қыдырып жүрген балалардың біреуіне қуалап жеткен аю, апанына алып кетеді. 3-4 рет қайталанады. Т.б.
Қортындылау: Балалар, біз қандай ережені білдік?
Біз қауіпсіз болу үшін нені қолдандық?
Қандай белгілерді білдік?
Көктайғақ кезінде қалай жүру керек?
Бір-бірімізге қалай көмектесу керек? Балалардың жауабы.